Erasmus + strateginių partnerysčių projekto MEDUS renginys

(Last Updated On: 2024-03-25, 12:29)

Kovo 22 d. Raudondvario dvare Erasmus + strateginių partnerysčių projekto MEDUS „Inovatyvūs mokymo metodai ir praktikos, siekiant užtikrinti migrantų mokiniams sėkmingą socialinę ir akademinę integraciją“ (Nr.2021-1-LT01-KA220-SCH-000024051) viešinamasis renginys. Renginį organizavo projekto partnerė Karmėlavos Balio Buračo gimnazija kartu su projekto koordinatoriumi – Kauno rajono Švietimo centru.

Projekto MEDUS rezultatus įtraukiojo ugdymo kontekste pristatė Kauno rajono švietimo centro direktorė Laimutė Ruzgienė. Kartu su projekto partneriais (Turkija ,Bulgarija, Rumunija)buvo sukurti 4 intelektiniai produktai, kuriuos sudaro teorinė ir praktinė dalis. Pranešime buvo akcentuotas įtraukusis ugdymas, universalus klasės dizainas, Vertikalios klasės modelis ir jų svarba kuriant saugią socialinę aplinką migrantams mokiniams.

Aušra Urbaitytė, (Kauno technologijos universitetas )supažindino su projekto MOODLE platforma, kuri paruošta ir pilotinimo metu jau išbandyta. Tai – pedagogų mokymui(si) ir darbui skirta erdvė, kurią sudaro ne tik teorinė dalis, bet ir praktinė medžiaga – Vertikalios klasės planai, dialoginiai scenarijai tėvams /mokiniams, sėkmės istorijos, rekomendacijos specialiojo ugdymo pedagogams, brošiūros atvykusiems bei elektroninių šaltinių saugykla. 

Vertikali klasė – inovatyvi migrantų mokinių įtraukiojo ugdymo forma, kuri jau taikoma dirbant su migrantais Karmėlavos Balio Buračo gimnazijoje. Virginija Kanapinskienė, projekto koordinatorė, supažindino su Vertikalios klasės koncepcija, jos nauda migrantų mokinių adaptacijai. Vertikali klasė – inovatyvus metodas, kuris palengvina ir mokytojų darbą, ir migrantų mokinių adaptaciją ir yra lengvai pritaikomas tiek formaliame, tiek ir neformaliame ugdyme.

Projektų nauda mokytojų kompetencijos tobulinimui pasidalino Rasa Krulikauskienė, Zapyškio pagrindinės mokyklos mokytoja.

Apie tarptautinių mokymų praktiką ir naudą kasdieniniame darbe dalijosi Rūta Kaltenienė, Karmėlavos Balio Buračo gimnazijos mokytoja. Ji dalyvavo MEDUS projekto tarptautiniuose mokymuose Turkijoje. Daugiakultūrinėje aplinkoje įgyta patirtis padeda geriau suprasti migrantus ir padeda pasiruošti mokytojams juos sutikti saugioje emocinėje aplinkoje.

Konferencijos metu dalyviai darbo grupėse susipažino su dialoginiais scenarijais, sėkmės istorijomis ir Vertikalios klasės planais, pateikė savo pastebėjimus. Toliau dialogas vyko prie kavos puodelio, dalyviai diskutavo, pareiškė savo nuomonę apie projekto sukurtą MOODLE platformą, užpildė refleksiją ir išnešė naujas idėjas darbui su migrantais mokiniais.

Virginija Kanapinskienė, projekto koordinatotė