Tėvų įsitraukimas į vaikų ugdymo procesą

(Last Updated On: 2024-03-08, 16:04)

                      Bendradarbiaujant su ugdytinių tėvais, įtraukiant juos į ugdymo(si) procesą, supažindinant su ugdymo programa, su būdais ir metodais, kurie padeda lavinti ugdytinių prigimtinius poreikius, vaikai gali pasiekti daug geresnių mokymosi rezultatų.

                      Siekdama stiprinti tarpusavio bendradarbiavimą I PUG mokytoja Jūratė Raškevičienė kovo-balandžio mėnesiais kviečia mokinių tėvelius tapti ugdymo proceso dalyviais, partneriais, organizatoriais. Tikimės, kad abipusis bendradarbiavimas suteiks galimybę ne tik stebėti vaiką kitoje aplinkoje, bet ir stiprės vaiko motyvacija, savivertė, pasitikėjimas savimi,  tarpusavio ryšys.

                      Kovo 8 dieną, 10 valandą, mus aplankė Neitano Tolkačiov mamytė Otilija, kuri inicijavo pažintinę veiklą „Iš kur atsiranda sula?“. Ugdytiniai sužinojo, kad yra klevų ir beržų sula, kuri yra viena geriausių, natūraliausių priemonių, gerinančių medžiagų apykaitą, taip pat pripildyta daug vitaminų ir mineralinių medžiagų. Atkreipėme dėmesį, kad pabaigus leisti  sulą, būtina tinkamai paruošti medį tolimesniam jo gyvavimui ir augimui.

                      Vėliau vyko beržų sulos degustacija. Ugdytiniai noriai ragavo, vertino, išsakė savo nuomonę: „skani, bet rūgšti“, „skani, truputį saldi ir rūgšti“, „sulą ragavau pirmą kartą, bet ji man atrodo kaip obuolių sultys“, „man ji turi citrinos skonį“.

Dėkojame Otilijai Tolkačiov už sveikos mitybos skatinimą ir vaikų švietimą apie gamtoje esančių sveikų produktų įvairovę.

                                                                                                  I PUG mokytoja

                                                                                                  Jūratė Raškevičienė