.

(Last Updated On: 2022-01-28, 16:28)

                     Žiema – aktyvaus tyrinėjimo, pažinimo ir eksperimentų laikotarpis. Gamtoje vyksta natūralūs procesai, kurie gali vandenį paversti ledu, sniegą – vandeniu ir kt., kad tai atrodytų dar magiškiau, galime pasitelkti STEAM metodiką, įvairias vizualinio meno priemones ir jiems suteikti norimą spalvą, išskiriant jų kitoniškumą ar savitumą.

                      Nuo sausio 1 d. iki kovo 15 d. I PUG ugdytiniai dalyvauja eTwinning projekte „Žiema spalvų paletėje“, kurio tikslas – ugdyti priešmokyklinio amžiaus ugdytinių pažinimo gebėjimus, taikant STEAM metodiką ir vizualinį meną ugdymo(si) procese. Projekte dalyvauja pedagogai ir ugdytiniai iš Latvijos, Rumunijos, Turkijos ir Lietuvos.

                      Pirmojo etapo metu buvo organizuojamos pažinimo ir meninės raiškos gebėjimų ugdymo veiklos, taikant STEAM ir vizualinį meną ugdymo(si) procese, tyrinėjant ir eksperimentuojant su ledu.

Inicijuojamos gamtamokslinės veiklos metu vaikai atliko stebėjimą „Per kiek laiko ištirps ledas?“, tyrinėjo užšąlusį vandenį, jo spalvas, jame slypinčius paslėptus daiktus, augalus, aptarė, kaip susidaro ledas ir padarė išvadą, jog sparčiausiai jis tirpsta nuo šilumos.

Inicijuotos veiklos „Ledinė meno galerija“ metu vaikai per padidinamuosius stiklus stebėjo ledo figūras  ir stengėsi įminti, koks lobis kiekvienoje iš jų slypi. Veiklos metu išsiaiškinome, ką reiškia pliusinė ir minusinė temperatūra, kodėl esant minusinei temperatūrai vanduo keičia savo būseną iš skystos į kietą.

Džiugu, kad tyrinėdami ir eksperimentuodami vaikai rado atsakymus į probleminius klausimus, ugdė kūrybiškumą, iniciatyvumo kompetencijas ir domėjosi gamtos mokslais.

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja

                                                          Jūratė Raškevičienė